torsdag 9 januari 2014

TILLBAKA FRÅN MARS

Hoj! Jag har levt på en annan planet den senaste månaden. Planeten Veronica Mars. Som sista människa att ta mig an serien kan jag nu äntligen, efter alla 3 säsonger sedda, sälla mig till den jublande och "awesome"-ropande skaran. Det är smart, roligt och spännande. Och Kristen Bell är suverän i titelrollen (och resten av gänget också fast Duncan är sååå tråkig). Nu är det bara att vänta på filmen som har premiär i mars. När jag såg trailern ville jag dö lite (på dåligt sätt) de 10 första sekunderna, men sen ville jag dö på ett mer trevligt sätt. Det verkar blir riktigt fint! Se den nedan, plus världens bästa video med Ryan "Dick Casablancas" Hansen (som också är super i Party Down, tillsammans med Ken Marino och en stor del av Mars-gänget som gästspelare).


Och Ryan, som det inte går att få upp här på sidan: A Message from Ryan Hansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar